Управління ризиками – це ідентифікація та оцінка невизначеностей та непередбачених обставин, пов’язаних з планом – як позитивних, так і негативних – і подальший розрахунок та контроль їх впливу на план.
Одним із головних завдань буде створення робочого середовища, де члени команди будуть співпрацювати, а не «захищати» свої ідеї. Для цієї задачі необхідне чітке розуміння процесу втілення проекту.
Компетентність Charrette у питаннях з Управління ризиками дозволяє виконати проект вчасно та з контрольованим бюджетом, визначивши ризики заздалегідь. Без цього важливого першого кроку, скоріш за все, проект не уникне затримок і змін, які можна було б обійти.
Головні цілі Управління ризиками:
- Визначення ризиків або непередбачених подій, які можуть загрожувати успіху проекту
- Допомагає комунікації між учасниками проекту, зменшує конфлікти, неоднозначність і підтримує консенсус у рекомендаціях
- Стимулює узгодження базових цілей проекту, об’ємів, графіків, вартості і сприяє контролю змін у проекті
- Сприяє контролю відхилень від проекту
- Сприяє поступовому зменшенню непередбачених обставин